Friday 27 December 2013

Sistem Abp26 berkesan! RM 13,000 Seminggu!

Salam jumaat semua...

Hari ni mami nk kongsi berita baik Dari seorg yg dh berjaya dlm masa 1 minggu sertai sistem Abp26.
Beliau seorg pramugara yg bercita cita tinggi dan Beliau telah bukti kan . Mami bangga dgn smgt Beliau . Baca kata2 Beliau di sini:

Saya ingin memperkenalkan diri saya sbg Muhammad Fairul Azhar Bin Nazli dan anda boleh panggil saya dgn panggilan fairul. Saya berumur 26thn. Pkerjaan saya adalah sbg Pramugara di AirAsia X Berhad.

Permulaan saya masuk ABP26 adalah dimana saat saya mgenali Pengasas atau Founder bagi Syarikat HH PRESTIGE HOLDING BHD iaitu Dato Dr Zach. Pada pmulaan pkenalan kami hanya bercerita ttg cara utk memajukan perniagaan ABP26 dan timbul lah idea dari beliau yang mahu mgenalkan sistem ABP26 yg berasaskan NETWORKING. Bagi saya itu peluang sgt besar kerana bagi saya Networking dulu dan sekarang amat berbeza sekali. Dulu mana ada sumber internet, mana ada sistem melalui online, mana ada facebook, mana ada whatapp atau instagram yg memudahkan anda berhubung. Mana ada sistem perbankan yg seperti sekarang. Networking bermaksud phubungan tanpa batasan. Anda memerlukan 80% perhubungan sesama manusia dan 20% adalah produk dan kerana itulah dipanggil Networking. Anda fikir secara logik mmg agak susah utk berjaya dimasa lalu tetapi ada juga insan yang berjaya menjadi jutawan melalui Networking. Dan pada zaman sekarang lagilah mudah utk kita semua berjaya asalkan ada usaha dan berkat.

Ok bbalik kpd cerita saya ttg Dato Dr Zach. Beliau seorang insan yg begitu rendah diri pada pandangan saya. Beliau begitu teliti dgn hasil yg diperolehi serta mutu produk yg dikeluarkan kerana beliau mempunyai falsafah, 'apa guna sistem hebat tetapi produk tidak kemana'. Oleh kerana itulah setiap produk yg dihasilkan begitu ramai yg membeli kerana kesan positif yg diterima amat memberansangkan. Produk 'killer' beliau adalah Aura Beauty Perfect Premium. Disamping itu produk lain adalah Triple L dan Aura Slimming. Bagi saya beliau adalah insan yg sgt humble dan beliau ingin mbantu org melayu utk berjaya kerana itulah sistem ini dihasilkan.

Saya myedari hakikat sebenar ttg Networking dan kerana itulah saya mulakan langkah pertama saya dgn mgemaskini kan status didalam facebook saya berkenaan dgn sistem ABP26. Alhamdullilah berkat usaha dan doa akhirnya saya berjaya memperolehi income pertama saya sebanyak RM14,000 dalam masa 2 minggu sahaja. Saya tidak mggunakan sama sekali bantuan sesiapa maupun Dato Dr Zach kerana saya sedar utk mencapai hasil optimum kita kena berusaha dari bawah. Usaha dan terus usaha walaupun byk halangan yg diterima spt orang tidak mpercayai bisnes Networking tetapi percaya pada saya mereka masih tidak sedar bahawa DULU dan SEKARANG amat berbeza sekali. Dan bukan semua org begitu. Biar kita gagal kerana usaha atau rezeki masih blm ada dan jangan kita gagal kerana apa org lain ckp pada kita atau bisnes yg kita ceburi kerana itu akan mgagalkan anda utk selamanya.

Alhamdullilah syukur kpd Allah, belum sampai seminggu RM14,000 masuk dalam acc bank, saya berjaya memperolehi RM4,000 lagi hasil bonus yg diterima hasil usaha dan berkat dari partners saya yg berusaha utk mencari orang baru. Tetapi kita perlu ingat, walaupun income anda besar kita perlu membantu partners kita yang lain utk berjaya. Gunakan pengaruh anda di alam MAYA utk mendapat seramai yg mungkin seterusnya membantu partners anda yg lain.

Pengaruh di ALAM MAYA itulah saya guna utk mencari seramai mungkin yang mahu menjadi sebahagian biz partner saya dalam ABP26. Dengan kuasa facebook segalanya mungkin. Setelah kita berjaya mendapatkan orang jangan pernah bhenti utk stiasa bhubungan. Ciptakan group anda didalam whatapp, viber, wechat atau BBM. Disitulah anda akan sentiasa bhubungan dan memberi nasihat serta motivasi berguna buat partners anda. Gunakan medium itu sebagai batu loncatan utk anda lebih berjaya.

Kuasa bercakap yg ada pada saya , saya gunakan sebaik mungkin. Saya terus terang saya tidak pandai utk myakinkan org tetapi dgn adanya alat seperti buku ttg motivasi serta cara2 utk lebih yakin maka saya gunakan medium itu utk myakinkan pada diri saya bahawa saya bolrh melakukan. Percaya pada saya, dalam 2 minggu anda ceburi Networking jika anda anggap ini sbg medium utk berjaya dan hidup senang maka anda sudah boleh myakinkan org lain.

Terus terang saya cakap, rangkaian saya sudah mempunyai 100 orang dalam masa 3 minggu! Kpercayaan yg diberikan teramat saya hargai dan Allah SWT sahaja dpt membalas semua ini dan insyallah sesiapa yg masuk dalam rangkaian saya, anda tidak keseorangan. Kami semua akan membantu. Puan Nurein, Puan Husna, Awg Syhaffiq, Eddy Marchelo, Pegawai TLDM Khusainy, Kamarul, Faris dan byk lagi adalah sebahagian dari rangkaian saya. Mereka ini dahulu adalah seorang insan yg benar2 mahu merubah kehidupan menjadi senang dan dgn berkat Allah SWT serta usaha yg kuat mereka telah menjadi Leader2 hebat.

Sertailah rangkaian saya yg besar dan luas. Serta pengaruh yg ada pada rangkaian saya memudahkan anda utk berjaya. Mungkin diantara kita akan menjadi jutawan sedikit masa lagi, insyallah.

Ini bukan janji kosong tetapi ini adalah mimpi yang bakal menjadi realiti.

Dengan berkat Allah SWT serta usaha yang ada pada anda kita akan menuju ke arah kegemilangan.

Rangkaian hebat bermula dsini.

Amin
Fairul


No comments:

Post a Comment